יום שלישי, 23 באפריל 2013

מידע על סדרות מצוירות של Marvel

1.וולברין וה-x men
2.איירון-מן:הרפתקאות מתכתיות
3.חוליית הסופר גיבורים
4.הפנתר השחור
5.הנוקמים (האוונג'רס)
6.ספיידרמן המופלא

7.ספיידרמן האולטימטיבי (בעברית קרוי "ספיידרמן-איש העכביש")
8.הנוקמים המורכבים

תקצירים:

1.וולברין וה-x men
אחר פיצוץ לא צפוי באחוזתם של חבורת ה-x men, פרופסור אקסוויאר וג'ין גריי נעלמים. חבורת ה-x men מתפרקים, וסייקלופ (סקוט סמארט) סובל מדיכאון. שנה אחרי, המחלקה בטיפול במוטאנטים מתחילה בתהליכי מאסר נגדם. עקב כך, ה-x men מתאחדים ובראשם וולברין, בניסיון להוביל במאבק נגד המיזם, וכן במאבק נגד "אחוות המוטאנטים" של מגנטו. הסדרה היא המשך לסדרה "x men:האבולוציה". הסדרה בת 26 פרקים, והיא הופקה עבור ערוץ NickToon. כל פרק נמשך 23 דקות.




2.איירון-מן:הרפתקאות מתכתיות
סדרה זו שודרה בערוץ NickToon, באפריל 2009. יש לסדרה 2 עונות-26 פרקים. כל משך פרק הינו 22 דקות. סדרה זו שודרה בערוצים:Disney XD,ABC3,Teletoon. הסדרה הקודמת אליה היא הנוקמים מאוקטובר 1999, הכוללת 13 פרקים. העונה השנייה שודרה באביב 2011, עם 26 פרקים נוספים. בעונה הראשונה הופיעו פנתר שחור, הענק הירוק, ניק פיורי (הגנרל ג'וזף ניקולס ניק פיורי) ומגן. בעונה השנייה הופיעו דוקטור דום, מגנטו, איש הטיטניום והאלמנה השחורה. האנימציה זהה לאנימציה של הסדרה "ספיידרמן:הסדרה המצוירת החדשה" מ-11 ביולי 2003. הסדרה שודרה בארץ בערוץ "Zoom"  של חברת "הוט".



3.חוליית הסופר גיבורים
היא סדרה מצוירת אמריקאית של Marvel אנימציה .הסדרה מבוססת על ליין שנוצר ע"י מפעל Hasbro ושמו "Marvel Super Hero Squad figure". בסדרה, מופיעים גיבורי מארוול כקריקטורות מעוותות. סדרה זו מופקת ע"י Film Roman. הסדרה שודרה לראשונה ב-Teletoon, בקנדה (יום ראשון,13 בספטמבר 2009 בשעה 8:30. הקרנת הבכורה בארה"ב הייתה בערוץ Cartoon Network, ב-19 בספטמבר 2009. בערוץ ABC3 הסדרה שודרה לראשונה ב-4 לדצמבר. הקרנת הבכורה בבריטניה הייתה בערוץ NickToon, אוקטובר 2009). דוקטור דום רודף אחר השליטה האוניברסלית ומנסה לרכוש כוח כיפוף בלתי מוגבל של "אינפינטי חרב". הוא נעצר בידי איירון-מן, וכתוצאה מהקרב, החרב נשברה. הסדרה בעלת 2 עונות (26 פרקים). הסדרה שודרה בערוץ "דיסני" ישראל.

4.הפנתר השחור
 היא סדרה מצוירת אמריקאית של אבירי Marvel אנימציה. הסדרה מבוססת על קומיקס בעל שם זהה. זוהי הסדרה הראשונה שחברת BET יצרה. בהתחלה, הסדרה שודרה רק בערוץ הילדים האוסטרלי ABC3 בינואר 2010. לאחר מכן היא שודרה באינטרנט בצפון אמריקה תחת הכותרת "הפנתר השחור: מיהו הפנתר השחור" ביוני 2010. לסדרה 6 פרקים בלבד. בארה"ב הסדרה יצאה בכותר DVD ב-18 לינואר.

Untitled Image
5.הנוקמים-The Avengers:Earth's Mightiest Heroes
סדרה מצוירת אמריקאית של Marvel אנימציה שיצאה לראשונה בחו"ל בחודש אוקטובר 2010. היא משודרת בערוץ Disney XD. בסדרה נראה את הנוקמים המקוריים- איירון-מן, הענק הירוק, קפטן אמריקה, ת'ור, הצרעה ואיש הנמלה. הסדרה מבוססת בעיקרה על סיפורי הקומיקס של סטן-לי וג'ק קירבי. יש לסדרה 2 עונות (כל אחת בעלת 26 פרקים+עונת מיקרו). כל פרק נמשך כ-22 דקות. סדרה זו מופקת ע"י Film Roman. הסדרה משודרת גם בערוץ Teletoon בחו"ל. סדרת הקומיקס בעלת שם זהה לשם הסדרה זו, נכתבה על-ידי כריסטופר יוסט, סקוט וגנר ופטריק סצ'רברגר. גם כן משתתף הפנתר השחור וגם ג'רוויס, האלמנה השחורה, ניק פיורי, הזמיר, האביר השחור, קפטן מארוול (של מארוול קומיקס), ארבעת המופלאים, גברת מארוול, וולברין ועוד. הסדרה הגיעה לישראל בערוץ "Hot VOD Young".



6.ספיידרמן המופלא
סדרה המתארת את לחימתו של ספיידרמן בפשע ואת לימודיו בתיכון בהיותו נער בן 16, הלוא הוא פיטר פרקר. סדרה זו נבעה משיתוף פעולה בין Warner Bros למארוול. לסדרה זו יצאו 2 עונות שזכו לאהדה רבה בעולם. המיוחד בסדרה זו היא האנימציה הקרטונית (המזכרה את הסדרה מבית Warner Bros עם DC קומיקס המכונה "הבאטמן"). לפי גורמים במארוול, הסדרה הגיעה לקיצה, ובמקומה תגיע סדרה העתידה לצאת בסתיו 2011 (שתשודר בערוץ Disney XD) שתבוסס על Ultimate Spiderman (יצאה כבר). בין הדמויות הראשיות הטובות בסדרה נמצא את מרי ג'יין, הדודה מיי וגוון סטייסי. בין הנבלים נאתר את אלקטרו, שוקר, ד"ר אוטו אוקטביוס, גובלין ירוק, וונום, חתולה שחורה וסייבל סילבר.



7.ספיידרמן האולטימטיבי
סדרה מצוירת של ספיידרמן; איפוס לדמותו. הסדרה יצאה ב-1 לאפריל שנת 2012 בערוץ "דיסני XD" בארה"ב. הפרק הראשון והשני נכתבו ע"י פול דיני (מפיק וכותב אמריקאי שעבד בעבר עם DC- בין היתר עבד על סדרות האנימציה של באטמן). בין היתר עבדו על הסדרה מי שעבדו על הסדרות המצליחות "ג'נרייטור רקס" (סדרה מצוירת של חברת "קרטון נטוורק" המגוללת את סיפורו של נער שקיבל כוחות-על) ו"בן 10" המוכרת לכול. סדרה זו מהווה תחרות ל"צדק צעיר:פלישה". כמו-כן, "צדק צעיר" זכתה לביקורות טובות מצד המבקרים בעוד שסדרה זו "משחזרת" את עלילת הסדרה הקודמת. ספיידרמן האולטימטיבי משודר במקביל לעונה ה-2 של "הנוקמים: הסדרה המצוירת המחודשת" (ראה  סעיף 5). בסדרה,פיטר פרקר התנסה בלהיות ספיידרמן רק שנה, בה הציל נפשות ונלחם בנבלי-על שונים. עדיין הוא לומד את "חוקי המשחק" וכיצד להיות גיבור-על. ניק פיורי ("מגן") מציע לו להתאמן כדי להיות "הספיידרמן האולטימטיבי". אך לפני האימונים ישנו טוויסט- עליו ללמוד לעבודה בקבוצה עם עוד 4 חברים שונים וחדשים: נובה (גיבור בעל יכולות אנרגיה, חוזק ותעופה), טיגריס לבן (גיבורה בחליפה מיוחדת), איירון-פיסט (גיבור-על היודע כיצד להלחם באמצעות אומנויות לחימה) ואיש-הכוח (חוזק רב). בסדרה גם מתארחים לוקי (אחיו המרושע של ת'ור), ת'ור עצמו, וולברין, איירון-מן והענק הירוק. לסדרה זו כבר יצא ליין מוצרים. הסדרה הושקה ב-1 ליולי 2012 בערוץ "דיסני" בישראל תחת השם "ספיידרמן-איש העכביש". היא משודרת בשעה 11.00 לרגל הסרט "ספיידרמן המדהים" שבלייב-אקשן, בכיכובו של אנדרו גארפילד.


8.הנוקמים המורכבים (שם לא סופי) Avengers Assemble
תצא בשלהי 2013 ותחליף את הסדרה "הנוקמים". פרטים נוספים בהמשך!
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה