יום שלישי, 23 באפריל 2013

סרטי DC Comics המצוירים והחדישים

סרטי DC comics החדישים:
1.סופרמן: יום הדין
2.ליגת הצדק: הגבול החדש
3.באטמן: האביר של גות'האם
4.וונדרוומן (אשת חייל)
5.הפקח הירוק: טיסה ראשונה
6.סופרמן/באטמן: אויבי הציבור
7.ליגת הצדק: משבר השניים על כדוה"א
8.באטמן מתחת לברדס האדום
9.סופרמן/באטמן: אפוקליפסה
10.כל הכוכב סופרמן
11.הפקח הירוק: אבירי אמרלד
12.באטמן: שנה אחת (באטמן: שנה ראשונה)
13.ליגת הצדק: אבדון
14.סופרמן נגד העלית
15.באטמן: האביר האפל חוזר-חלק 1

16.באטמן: האביר האפל חוזר-חלק 2
17.סופרמן: לא כבול
18.לגו באטמן

סרטים עתידיים:                                       
1.פלאשפוינט ("Flashpoint")-סרט המבוסס על משבר הפלאשפוינט שהתרחש בשנים האחרונות ביקום DC.

סרטוני DC Showcase:
כמעט בכל כותר DVD מצורף סרטון על גיבור-על/נבל-על, כמו שלסרט "סופרמן/באטמן: אפוקליפסה" צורף סרטון על הגיבור החץ הירוק.
הינה רשימת הסרטונים:
1.הספקטר (מצורף ל-DVD של "ליגת הצדק: משבר השניים על כדוה"א")
2.ג'ונה הקס (מצורף ל-DVD של "באטמן מתחת לברדס האדום")
3.החץ הירוק (מצורף ל-DVD של "סופרמן/באטמן: אפוקליפסה")
4.סופרמן/שאזאם!:שובו של אדם שחור (פורסם ה-DVD של הסרטון)
5.DC Showcase:אשת החתול (מצורף ל-DVD של "באטמן: שנה אחת") 


סדרות מצוירות חדישות
1.באטמן: האמיצים והנועזים ("Batman:The Brave and the Bold")-סדרה המבוססת בחלקה על הקומיקס של DC קומיקס "צוות מעקב". כמו בסדרת הקומיקס, גיבורי-העל מתאחדים כדי לתפוס פושע או לסכל פשע של נבל-על, ובאטמן עובד בכל פרק עם גיבור מיקום DC קומיקס כדי להביס נבל-על מאותו יקום. הסדרה יצאה לאוויר ב-14 בנובמבר 2008, והוקרנה בערוץ Cartoon Network. בכל פרק מהסדרה, באטמן וגיבורי-העל מתאחדים, ומספרים מבואים שאינם קשורים לתוכן הפרק עצמו. על משחק הוידיאו של הסדרה ניתן לקרוא בדף "משחקי מחשב של DC comics".
2.צדק צעיר ("Young Justice")-סדרה מנובמבר 2010,אשר שודרה בערוץ Cartoon Network, עם עונה אחת בת 26 פרקים. כל אורך פרק הינו 21 דקות. בין גיבורי הסדרה: ארטמיס, רובין, ילד-פלאש, סופרבוי, מיס מאדים ואקוולד. לסדרה זו יצא ליין של דמויות פעולה ועונת המשך.
3.הפקח הירוק: סדרת האנימציה-סדרה משלהי שנת 2011. הכרזה פורסמה לראשונה בקומיקון 2010. הסדרה בבעלות Cartoon Network. טריילר לסדרה מופיע ברחבי אתרי מעריצי גיבורי DC וכן מעריצי הפקח הירוק בפרט.
4.צדק צעיר: עונה 2 (פלישה)-העונה השנייה לסדרה "צדק צעיר". ב-28 לאפריל 2012 שודר הפרק הראשון שנקרא "שנה חדשה טובה". העלילה מתרחשת 5 שנים מאוחר יותר-כולל חברים חדשים שנוספו לקבוצה: ילד החיה, במבלבי, וונדרגירל, באטגירל, לאגון בוי ו-ווקס. רובין כבר הפך לכנף-לילה.

5.היזהרו מהבאטמן-קטאנה נלחמת לצידו של באטמן בסיועו של אלפרד, משרתו הנאמן.
 
תקצירי הסרטים:
1.סופרמן:יום הדין (Superman:Doomsday)-ארגונו של לקס לות'ר-לקסקורפ מתעניין ביצור קטלני המיוחס לו הכינוי "יום הדין".על סופרמן לעצור את יום הדין מפגיעת תושבים חפים מפשע במטרופוליס.סרט זה מבוסס על קומיקס ובו "מותו של סופרמן".ז'אנר:אנימציה,דרמה,קומיקס,הרפתקאות,פעולה.אורך הסרט הוא כ-75 דקות.במאי הסרט הוא לורן מונטגומרי,ברוס וו. טים.הסרט יצא בחו"ל בתאריך 18 לספטמבר 2007.



2.ליגת הצדק:הגבול החדש (Justice League:The New Frontier)
סרט זה הינו פריקוול לסדרה בעלת שם זהה.הסרט מתאר את התאחדותם של כל גיבורי DC קומיקס ליצירת ליגת הצדק.הסרט מתרחש בשנות ה-50.ניתן לראות זאת לפי עיצוב הדמויות בסרט.סרט זה בוים בידי דייב בולוק.אורך הסרט 75 דקות וכן יצא ב-26 לפברואר 2008.


3.באטמן:האביר של גות'האם (Barman:Gotham Knight)
סרט זה מגשר בין הסרט "באטמן מתחיל" (לייב-אקשן) לבין המגה-להיט "האביר האפל",והוא מורכב מ-6 סיפורים שונים.הסרט שודר בחו"ל בערוץ Cartoon Network (ב-4 לאוקטובר).סרט זה אינו מתאים לילדים קטנים כמו הקודמים לפניו (סופרמן:יום הדין וליגת הצדק:הגבול החדש) עקב הדם והאלימות המוצגים בו.גם בחו"ל,ששודר בערוץ Cartoon Network,סומן עם אזהרה להורים.בסרט הוא לוחם במאפיה,בנבלים וכן באי-צדק השורר בעולם.6 הסיפורים הם: א.יש לי סיפור בשבילך,ב.משבר להבות (משבר אש),ג.שדה מבחן,ד.In  Darkness Dwells,ה.עבודה דרך הכאב,ו.דדשוט (מכת מוות).סרט זה בוים ע"י טושי הירומה וברוס טים.
אורך הסרט הוא כ-75 דקות וכן יצא ב-8 ליולי 2008.



4.וונדרוומן (אשת חייל) (Wonder Woman)
על האי המיסטי תמיסקירה-אי האמזונות הקסום שנוצר בידי הרה,על-מנת להפריד בין הנשים מהגברים,עקב חיסולו של בנו של אל המלחמה הארס,וקליעתו של האל.האל מוברח בסיועה של פרספונה מהתא בתמסקירה.נערכה תחרות שבה הזוכה נהפכת לאמזונה לוחמת בעולם החיצון-השבתו של הטייס השחצן,סטיב טרוובור וכן חיסולו של הארס.הארס חושק בהשמדם של מיליוני בני-אדם,וכן חיסולה של דיאנה היא וונדרוומן.בסיועו של סטיב,היא מאתרת את הארס בניו-יורק,שם הולך אל האדס-אל המתים,על-מנת שיסיר את אזיקיו מהתא מתמסקירה,שמונעים ממנו את הכוח שלו! .אורך הסרט הוא כ-75 דקות,והוא בוים בידי לורן מונטגומרי.הוא יצא ב-3 למרץ 2009.

 

5.הפקח הירוק:טיסה ראשונה (Green Lantren:First Flight)
האל ג'ורדן,טייס שהצטרף לחייל הפקחים הירוקים,בעקבות חייזר מת מחייל הפקחים הירוקים,שעקב אחר מפלצת חייזרית שניסתה להשתלט על האלמנט הצהוב,והטבעת הגיעה לידיו של ג'ורדן.בסרט מככב סינסטרו,האוייב הראשי של הפקח הירוק.הוא מוצג כחייזר פקח,שמתגלה כמי שרוצה בהשתלטות אואה וכל הגלקסיה.שידור בכורת הסרט בערוץ Cartoon Network,שבת ה-16 בינואר.אורך הסרט הוא 75 דקות והוא בוים בידי לורן מונטגומרי.הוא יצא לראשונה בתאריך 28 לחודש יולי 2009.

 

6.סופרמן/באטמן:אויבי הציבור (Superman\Batman:Public Enemies)
לקס לות'ר מונה לנשיא ארה"ב,ומפליל את סופרמן בהריגתו של מטאלו,וכן ב"השתגעותו" של סופרמן עקב מטאור קירפטונייט רחב-מימדים שעומד להרוס את כדור-הארץ.הוא מכריז על פרס בסך ביליון דולר לאדם שיתפוס את סופרמן ושותפו "לפשע" באטמן.כמו-כן,הפושעים המעוניינים בפרס רודפים אחריהם בתמידות בעוד שסופרמן ובאטמן חייבים להתאחד למטרה משותפת-גיוס סיוע כדי לנסות לשרוד את המטאור הקרב ולחשוף בפני תודעת העולם ובפני "חייל הפרשים" (האטום,כוכב-אש) את מזימתו של לקס לות'ר-הפללתם של סופרמן ובאטמן.אורך הסרט הוא כ-75 דקות (ללא כתוביות בסוף ובהתחלה 67 דקות).במאי הסרט הוא סם ליו.



7.ליגת הצדק:משבר השניים על כדוה"א (Justice League:Crisis On Two Earths)
סרט זה מגשר בינו לבין הסדרה "ליגת הצדק:ללא גבולות".ביקום מקביל,לקס לות'ר חוצה מימדים שונים כדי לאחד כוחות עם סופרמן,באטמן,וונדרוומן,הפקח הירוק,פלאש והצייד ממאדים על-מנת להציל את עולמו ואת תושביו.אך איגוד הרשע ששולטים בו (אולטרה-מן,ינשופן וסופרוומן) לא יוותרו בשום אופן על שלטונם בכוכב.בין הנבלים בסרט מופיע גם הג'וקר.סרט זה יצא לראשונה ב-23 לפברואר 2010.אורך הסרט הוא 75 דקות והוא בוים בידי לורן מונטגומרי וסם ליו.בין גיבורי הסרט:קנרית שחורה,איש-ים,ברק שחור,סופת אש,טורנדו אדום,סייבורג,פאוורגירל,זטאנה.לסרט מתלווה הסרטון "הספקטר".



8.באטמן מתחת לברדס האדום (Batman Under the Red Hood)
סרט זה מבוסס על הסיפורים "מתחת לברדס" ו"מוות במשפחה".סרט זה מגולל את סיפורו של הברדס האדום,והוא עומד על המשמר (תופס פורעי-חוק) כמו באטמן.אך יש ביניהם ישנו הבדל ברור:קוד המוסר.באטמן ניחן בדפוס התנהגותו כלפי נבלי-עעל:הוא לא הורג אותם,אלא לוכד אותם ומביאם לבית הסוהר (או ארקהם).הברדס האדום אף מוכן להעלים עין תמורת תשלום נכבד.כשהג'וקר מצטרף לפשע,הקרבות מתחילים.בין גיבורי הסרט:באטמן (ברוס ווין),כנפי לילה,המפכ"ל ג'יימס גורדון,בין הנבלים המופיעים בסרט:הג'וקר,הברדס האדום,חידה (ניגמה),אמאזו,ראס-אל-גול.סרט זה יצא ב-27 ליולי 2010 והוא נמשך כ-75 דקות.הוא בוים ע"י ברנדון וייטי.לסרט מתלווה הסרטון "ג'ונה הקס".



9.סופרמן/באטמן:אפוקליפסה (Superman\Batman:Apocalypse)
באטמן מגלה נערה מיסתורית בעלת כוחות זהים לכוחותיו של סופרמן,ואף קשא אליו,אך כשהאדון צד-אפל (דארקסייד),הלוא הוא שליט אפוקליפסה,מבחין בנערה,האירועים מקבלים תפנית מסוכנת במיוחד.
הוא סרט ההמשך לסרט "סופרמן/באטמן:אויבי הציבור".בין הגיבורים והדמויות בסרט מופיעים:וונדרוומן (אשת חייל),סבתא הטובה (אויבת של סופרמן),ביג בראדה,ארטמיס,Lyla,סטומפה,ויקי וויל (כתבת חדשות),גילוטינה,לאשינה.הסרט קיבל ביקורות שליליות,והוא מהסרט במקום הנמוך ביותר מסרטי האנימציה של DC,לצערינו הרב.סרט זה יצא בתאריך 28.9.10 והוא נמשך כ-78 דקות.הוא בוים ע"י לורן מונטגומרי.לסרט מתלווה הסרטון "החץ הירוק".



10.כל הכוכב סופרמן (All Star Superman)
סרט המעובד על ספר קומיקס משנת 2005.הודיעו על הסרט בפסטיבל "קומיקון" 2010 בסן-דייגו.הסרט הוא העשירי במספר מסרטי האנימציה החדישים.לקס לות'ר גיבש את התוכנית הזדונית המושלמת להשמדתו של סופרמן:לקס שואב כוחותיו מקרינה סולארית רעילה ומזיקה.הסרט נמשך כ-75 דקות מהוללות.בין הדמויות:קלארק קנט (סופרמן),לקס לות'ר,לויס ליין,ג'ימי אולסן,מרטה קנט,פרי ווייט.
הסרט זכה לביקורות שליליות במיוחד.



11.הפקח הירוק:אבירי אמרלד ("Green Lantren:Emerald Knights")
סרט שיצא ב-8 ליוני.בין הדמויות:האל ג'ורדן,אריסייה,קילווג,פוזר,אבין-סור,מוגו ורוגי דאג.הסרט יופץ במהדורת 2 דיסקים ב-DVD וב-Blu-Ray.הסרט קרוי גם בעברית "אבירי הברקת".הסרט נמשך כ-84 דקות.הסרט מספר מספר סיפורים שונים על אודות חייל הפקחים הירוקים (כולל לאיירה).הוא אומנם לא המשך ישיר לסרט "הפקח הירוק:טיסה ראשונה",אך עיצוביי דמויותיו זהים בשני הסרטים.זהו הסרט השני של יקום DC שמורכב מסרטים קצרים,אנתולוגיה,אחרי הסרט  "באטמן:האביר של גות'האם".
לטריילר



12.באטמן:שנה ראשונה ("Batman:One Year")
באטמן ישוב בסרט שצפוי לצאת בסתיו 2011.מבוסס על רומן גראפי בעל שם זהה.בין הדמויות:גורדון,ברוס ווין (=באטמן),אשת החתול,הבלשית שרה אסן והפושע לורד קרמיין פאלקונה.הבמאים הם סם ליו ולורן מונטגומרי.




13.ליגת הצדק:אבדון ("Justice League:Doom")
סרט מצויר נוסף בסדרת סרטי האנימציה של DC.הסרט איננו המשך ישיר לסרט "ליגת הצדק:משבר השניים על כדוה"א",למרות היותו זהה בסוג האנימציה שלו.הסרט מתבסס על קשת הסיפור "ליגת הצדק:מגדל בבל".הסרט נכתב ע"י דווין מקדאפי,ממש לפני מותו בפברואר 2011.הסרט בויים ע"י לורן מונטגומרי.הסרט שוחרר ב-28 לפברואר.IGN נתן לסרט 7 כוכבים מתוך 10,וציין כי הסרט "מעניין ומתסכל".כמו-כן,בסרט זה ניכר שיפור עצום בכתיבה,לעומת הסרטים הקודמים "כל הכוכב סופרמן" ו"הפקח הירוק:אבירי אמרלד".
בסרט נוטלים חלק מהדמויות וגיבורי-העל הבאים:באטמן,אלפרד רב המשרתים,וונדרוומן,הצייד ממאדים,פלאש,הפקח הירוק,סופרמן,הדחליל וסייבורג.

 


14.סופרמן נגד העלית ("Superman VS the Elite")
בסרט זה,על סופרמן להילחם בצוות נבלי-על שמוכר באכזריותו כלפי אויביו.הסרט שוחרר ל-DVD ב-12 ליוני  2012והוא מתבסס על הסיפור הראשון בו הופיע הצוות-"מה כל-כך מצחיק על האמת,הצדק והדרך האמריקנית?".הם נקראים אנטי-גיבורים ולעיתים הם מופיעים בקומיקס כנבלי-על.הצוות "עלית" כולל את מנצ'סטר שחור (מנהיג הקבוצה),ורה שחורה (אחותו של מנצ'סטר שחור) ועוד.



15.באטמן:האביר האפל חוזר-חלק 1 ("Batman:The Dark Knight Returns-Part 1")
סרט זה יתבסס על רומן גראפי בעל אותו השם.שני-פנים יופיע בסרט.בסרט יתארחו ג'וקר וסופרמן.הסרט יתחלק לשני חלקים,בעוד שהשני צפוי לצאת באביב 2013.הסרט הזה ייצא לקראת ה-25 בספטמבר.פיטר וולר הפעם ידבב את באטמן.בסרט תופיע רובין נשית אשר נקראת קרי קלר.היא בת 13 שהולכת לבית-ספר ונלחמת בפשע לצד האביר האפל.בקומיקס,קרי היא גרסה אלטרנטיבית לדיק גרייסון וטים דרייק.



הסרטים ששודרו בארץ הם (בטלוויזיה ולא בדרך פיראטית):
1.סופרמן:יום הדין
2.ליגת הצדק:הגבול החדש
3.באטמן:האביר של גות'האם
4.אשת חייל (וונדרוומן)
5.הפקח הירוק:טיסה ראשונה
6.סופרמן/באטמן:אויבי הציבור
7.ליגת הצדק:משבר השניים על כדוה"א
8.באטמן מתחת לברדס האדום
9.סופרמן/באטמן:אפוקליפסה
10.כל-הכוכב סופרמן


DVD של סרטי האנימציה של DC אשר תורגמו לעברית/הגיעו ארצה:
1.סופרמן:יום הדין
2.באטמן:האביר של גות'האם
*יש DVD אשר הגיעו ארצה ללא תרגום-בשפה המקורית אנגלית.ה-DVD הללו הגיעו לחנויות DVD מסוימות בארץ,כגון "האוזן השלישית".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה