יום שני, 27 במאי 2013

צדק צעיר:פלישה

העונה השנייה של סדרת האנימציה "צדק צעיר" (או בעברית: "ליגת הצדק הדור הבא") מבית Cartoon Network קרויה "פלישה". העונה מכילה 20 פרקים. העונה הוצגה לראשונה במרץ 2012 ברצועת DC Nation בערוץ Cartoon Network והחלה רק באפריל.

תוכן

1.רקע ורשימת הפרקים
2.עלילה
3.דמויות
4.DVD


1.רקע
העונה מתרחשת 5 שנים אחרי מאורעות העונה הראשונה של הסדרה. באותם השנים, התחוללו שינויים דרסטיים, וביניהם פלישת חוצנים אל כדור הארץ. החץ האדום מחפש במשך חמש השנים הללו אחרי ספידי. הוא מצא אותו והביאו לסטאר סיטי. אקוולד ממשיך להיות שותפו של כנף לילה (Nightwing).

2.עלילה
לצדק צעיר מצטרפים חברים חדשים (ראה סעיף הבא), דיק גרייסון נטל את זהות כנף-לילה ו-וונדרגירל השלישית מתארחת מדי פעם. על הצוות להילחם בפלישת חייזרים ובנבלי-על מכדור הארץ.
 
3.דמויות
•ליגת הצדק: סופרמן, באטמן, פלאש, וונדרוומן, הפקח הירוק והגיבורים החזקים ביותר בעולם מסייעים מדי פעם לצדק צעיר.
•כנף לילה: דיק גרייסון כבר זנח את זהות הרובין שלו. הוא מנהיג הקבוצה ותפקידו להקצות את המשימות. יכולות- הוא אקרובאט, בלש, מומחה מחשבים, בעל גאדג'טים.
•סופרבוי: הוא שיבוט של סופרמן שכעת עליו ללמוד לשלוט במצב הרוח שלו. קונור קנט הוא חזק ביותר. כוחות- חוזק-על, ראיית אינפרא-אדום, כוחות כשל סופרמן.
•באטגירל (נערת העטלף): ברברה גורדון היא ביתו של מפכ"ל המשטרה ג'יימס גורדון. היא גם ידידתו הותיקה של דיק גרייסון. יכולות- חוזק, טכניקות לחימה.
•באמבלבי: קרן ביצ'ר יכולה סוף-סוף להוכיח את עצמה ולהראות את יכולותיה כגיבורת-על. כוחות- שינוי המימדים של הגוף (גודל), מעוף.
•רובין: טים דרייק הוא הרובין החדש. כבניגוד לדיק גרייסון, הוא הרבה יותר רציני בקשר לתפקידו. יכולות- אומנויות לחימה, זריזות.
•מיס מאדים (העלמה ממאדים): ב-5 השנים האחרונות מייגן כבר הספיקה לשלוט בכוחותיה ולעבור דרך עצמים מוצקים. כוחות- טלקינזיס, כוחות זהים לשל הצייד ממאדים.
•החיפושית הכחולה: כשחיפושית פרעה נתקעת על עמוד השדרה של היימי הוא לומד את מהות הגיבור. כוחות- כלי-נשק מאנרגיה, מעוף.
•ילד החיה (ביסט בוי): החבר הצעיר ביותר בצוות (בן 13). יש לו יחס של אח ואחות עם מיס מאדים. כוח-הפיכה לבעלי-חיים.


4.DVD
מידע נוסף בהמשך.

2 תגובות:

  1. האתר הישראלי לסדרה http://youngjustice.webix.me/, יש לי שאלה, מתי העונה השנייה תשודר בערוץ הילדים?

    השבמחק
    תשובות
    1. טרם הוכרז מתי תשודר העונה השנייה, סביר להניח שתגיע לאחר הרבעון השני של 2014 (הפרקים ניתנים לצפייה באתר "מדיה גיבורי-על"). הערה: נא לא לפרסם מודעות ספאם, תודה.

      מחק